عشق نامرد...

12345678

دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است

 

 

جالب بود برام...

 

سرچ كلمه‌ی

عشق نامرد

 

چرا؟؟!!

 

چون عشق معنیش چیه؟

 

 

كی معنی عشق رو می‌دونه چون اوج فداكاری و اوج دوستی و اوج خیلی چیزا تو همین عشق هستش.

 

 

 

و اگه عشق قراره نامرد بشه مطمئا اون عشق عشق نبوده یا این كه تو فكر می‌كنی كه اون عشق نامرد هست.

 

 

 

تا عاشق نشی نمی‌فهمی عشق چیه و قتی عاشق می‌شه شك داری كه عاشق شدی یا نه اما وقتی به این فكر می‌كنی كه طرف مقابلت عاشق تو هم هست یا نه.... می‌تركی اگه درصدی این فكر رو بكنی كه طرف مقابل واقعا تو رو دوست داره چون خودت هم اونو دوست داری.

 

 

 

اما عشق نامرد اگه قرار باشه یك نفر تو این دنیا باشه كه به عشقش نامردی كرده باشه منم.

 

 

 

با این كه هر چی فكر می‌كنی بدی خاصی تو كارنامم نمی‌بینم اما بازم با خودم می‌گم من با عشقم بد كردم.

 

چون اون رو دوست داشتم و می خواستم باهاش باشم اما نمی خواستم باهاش ازدواج کنم : یعنی اون رو به خودم وابسته کردم خودمم به اون وابسته کردم... و این وابستگی هم به ضرر اون تموم شد هم من.....

به نظر من اگه یک دختر رو واقعا دوست داری باهاش دوست نشو.....

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:58 PM توسط Aprin|


آخرين مطالب
» بلوک
» مادرم دوست دارم...
» ...
» خداوند...
» ...
» روزگار...
» ...
» ادامه...
» ...
» دله سنگی...
» تنهایی...
» ...
» ...
» a heart of stone...
» شعر عاشقانه...
» نفرت از عشق...
» مواظب خودت باش...
» عشق نامرد...
» چند جملی زیبا...
» سکوت...
» غم دوست...
» وفاداری...
» عشق مرگ شکست...
» مگر نه عشق تنها با اشک سخن می‌گوید ؟…
» عشق...
» از عشق...
» خدا...
» وقت رفتن...
» مرگ... عشق...
» عشق...
» برای سلامتیش...
» دوستت دارم...
» ايستگاه خدا...
» دل نوشته...
» عشق یعنی...

Design By : Pichak